Nisan 11, 2009

RAP NİCK

  1. Rap Nick
  2. http://www.kooldjredalert.com/images/intro/rap.gif


  3. kaybeden aşk kazanan kim kim bu aşkın şehidi..
  4. bunca kalabalık ortasında yalnız kaldın mı hiç sen
  5. kalbine bir ağrı saplanıp dalıp gittin mi bilmeden
  6. seni sordular ardından o gitti gelmez dedim
  7. sus repçi bitti herşey herkese yalan söyle kendine sakın söyleme seviyorsun yine de
  8. bana benden başka bir dost varsa bilmem lazım…
  9. son dogum günüm de kendime yeni bir ben aldım
  10. canımı yolda buldum tutum kolundan evime soktum
  11. düşman kelimesini anlamını arkadaş sıfatını tasıyanlardan ögrendim
  12. Gülmek uzun zamandır rol yaptığım bir oyun hiç gülemedim aylar oldu çünkü ışığım yoktu..
  13. gözlerinde yaş olmasın tüm kalbim hep yanında..
  14. çiğnedin geçtin herşeyi olsun aşkım hiç takma..
  15. umutların bittiği yerim aşkı içime gömerim ayakta durmaya halim yok yine de koşabilirim.
  16. bu gün doğum günün bebek öpücük koydum alnına kilometrelerce güller olsun bursa dan yanına
  17. hadi silahı bırak, yaşamana bak hayat zor
  18. pek çok serseri geldi geçti, şimdi hiçbiri yok esti bitti ama gör bak ben gene buradayım
  19. sen korktukca gül solar ama ben korkmam
  20. Sonra sana donup baba acaba bu ne desin
  21. Bence sen bi kıvır hadı jurı cossun
  22. Ömür bi girdap eskilerde bir kelepce koluma hakim
  23. Kimi zaman göğüs gerersin kimi zamansa - kayıp o ruha teslim Nefsim gölge boylarında.
  24. Nedeni sahim nedeni bilemedimki derdim neydi
  25. Anlatır bi şair ruhu ellerinde kurban ve
  26. Göz kapaklarında derman olsa kime ne fayda
  27. Bir nefes hayat verin bu adama yokki hiç gücüm
  28. Öcüm damarlarımda gezinen rap yuvarlardımda…
  29. çaresizlik dizlerimde pusuda bekleyişte sakin
  30. Hal yalın ayak yalınken aklı alın…
  31. Huzur özür dilemeli bana uğaramadığı her gün için
  32. Gurur affetmeli ona sadık olamadım tek eksiğim
  33. Belki buydu yazdıklarımı dinlenecek hale getiren
  34. Zehri tatmak gerekir bazen bilki senin elinden…
  35. Zorda olsa irade sende hakim her bi hücreme
  36. Kilit sinirlerimde kazılı nefretimle…
  37. Sardım sarmaladım sigaramı kırdım yapıştırdım
  38. Tuttum ucunu yaktım baktım heryer yangın
  39. Emin ol emin yemin unutulmaz seni gidi it hislerin hain
  40. Barış adına savaş saklanamaz kaçamazsın gözlerim şahin
  41. Bu dilden firar eden her söz, yaydan çıkmış ok gibi
  42. Gece-gündüz ömürden yontar dünya dönmez yarensiz
  43. Varlık ruhu terk eder gözüm gözünden ayrılınca
  44. Bendeki aşk altın misali ağırlığınca
  45. Sensiz benlik yokluk demek kalbim sana emekçi
  46. Aşk denen illet çorak arazide tilki misal kurnaz bekçi
  47. Yel eserse kırmaz dişimi, kalp bir körse görmez bir şeyi
  48. Saatler seni alır benden korkarım olamaz gelişi
  49. Melek yanımda yüzünü saklar felek yüzüme kaş çatar
  50. Bir tek bu hüznü sen boğarsın ipek tenin derime batsın
  51. En güzel şiirlerimle kaleme adını sayıklatırım
  52. Odamın hayaletisin sessizliğine aşığım
  53. Ahbaplar maymun iştah sahibi benim içim senle tok
  54. Yok ki gücüm belki devler ülkesinde bücürüm
  55. Seni içeren masallarım anlatılacak kadar kısa değiller
  56. Aşk ilinde bir tarafta cüceler diğer yanda devler
  57. Heey büyücü yaptı büyüyü Büyüde gel tutulamaz her el
  58. Bu girdabın yokedici döngüsünde yalpalan Sinsi sinsi yaklaşandır adını koydum şeytan
  59. Anıların kabuslarımın alevleriyle yansın Karamsar gökyüzümden yıldızımsa kaysın
  60. Vakitsiz ölümlere akıttığım göz yaşlarım için ****** kader utansın
  61. berduşa name yakma çek git ilerle milim Milim
  62. Ah bu körpelerde kalmamış fikir akıl Dumanlı bahçelerde aleve ver otu tipin coni maykıl
  63. Eski dosttan düşman olmaz bunlar en büyük yalanlar
  64. 3 Nankör bir araya gelmiş çekip gitmiş şeref Esefle kınama görevindeki yalakalıkla mükellef
  65. Kendine bir gün kötü gözlerle bak ayıbını yüzüne vur Aşağıla dürüst ol bir kere olsun sınırda dur
  66. Baksen şu işe ee maneviyata saygıda kusura mı kalmış iki Hece
  67. Tepelemesine çık seco omzuna yüklen kır kalbini ver elime
  68. Beni devirmek çok kolaysa tarihinden Adımı sil
  69. On bin resme dahil olsan ben veririm en iyi pozu
  70. Benimle ay lı ben li konuşma dilini keserim
  71. Rap hayatını tek parçamla bitiririm yeminliyim
  72. Tek bir ihtimal var desem yerli yalaka sensin
  73. kalbim eski dosta küser bu muhabbet burda biter
  74. gecmişimi gölgeye teslim etim
  75. kader yazılmıs magdem oynamak düşer derdi içime atmak ya kanser yada verem eder seni unutmak ister bu esralı gözler
  76. ben degildim onlar oldu vefasız ben sefildim gecelrimde onlar kaldı cezasız
  77. askını söle bana fiyatı ne kadar ben deki yürek ulan allahına kadar
  78. dunya koca mekan acıması binlerce insan sokaklarda savunmasız bursa dunya içinde bir alt küme sucun mechul gidersin güme
  79. aglarım kimseler duymaz sesimi hakırırım yıldızlara ismini
  80. kac sokak var gördügümde agladım bilirmisin yanlızlıktan migdem bulanır geldesem gelirmisin
  81. arabam yok ama sesimi kesmeyi bosuna esmeyin dönmesemde rapten vazgecmeyin
  82. ask dedigin yalan olmam ona teslim
  83. gidersende geriye dönme dönersen de üstüne fazla bir sey giyme
  84. tutamadıgı verdigim sözlerimi silmedim yaslı gözlerini
  85. ölüm yakın görüyorum izlerini haydi son defa tutayım ellerini
  86. gülde güleyim sevde seveyim ölde öleyim senin için sensiz ben bir hiçim
  87. dostlar namertler hepsi sertler
  88. inlermeler fazla sürmez bu rap burda bitmez duygusala baglamısız tekbir cifli yetmez
  89. kolpa olan doslarım bu sözleri yesin gözlerini kacırmadan kullak verip dinlesin
  90. gun batımı ben ayyaşım bir köşe başında kaymışım
  91. baska kimseyi sevemicek benim onu sevmedigim başka kimseyi göremicek beni onu görmek istemedigim gibi

0 yorum: