Nisan 10, 2009

ŞEKİL NİCKLER

  1. ηє уαяıη υмяυм∂α,ηє ∂є ∂üη ~
  2. ѕözℓєяιη вüуüк, уüяєgιη кüçüк..уαηℓιѕℓαя ıη çσк, ∂σgяυℓαяıη уσк.кєη∂ιηє göяє ѕαηѕℓι, вαηα göяє zαναℓℓι!!(No Commet!)
  3. •ßєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα öℓüм ..•
  4. ѕєиι ѕєν∂ιğιм кα∂αя нιç кιмѕєуι ѕєνмιуσяυм...
  5. ѕση вι кєѕ уιηє σηα gι∂ι¢єм ѕση вι кєz ∂υ∂αğıηı öρü¢єм нαуαтıм νυя кαℓвιм....
  6. Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή...
  7. ∂üşмαη кєℓιмєѕιηιη αηℓαмιηι αякα∂αş ѕιƒαтιηι тαşιуαηℓαя∂αη öğяєη∂ιм...!
  8. ѕєяѕєяιℓιк мι ؟ üѕтüмüzє уσк. ѕєνgιмι ؟ öℓüмüηє. αşк мı ؟ єη güzєℓιηє. ιçмєк мι ؟ αѕℓα. кανgα мı ؟ αтαяα αтαя, ѕαтıяα ѕαтıя..!
  9. ๓єтαllicα вι gяυq αуภเ zα๓αn∂α вi тαяzdıя!...
  10. нαуαтı öℓє вιя уαşαкι нαуαт ѕєηι кıѕкαηѕıη öℓє вιя ѕєωкι öℓüм ѕαηα α¢ıѕıη...
  11. αяα∂ιğιη_şєуιη_∂єğєяι_αяαякєη_νєя∂ιğιη_ ∂єğєя_кα∂α∂ιя...
  12. gι∂є¢єgιη уєяℓєяєєє αℓ вєηι∂є göтüя ѕєηѕιz нαуαт вєηιм ιçιη вιя öмüя..
  13. вιя ∂ιℓєк αgα¢ı σℓѕαу∂ı єgєя ∂ιℓєğιмι кαℓємℓє ∂єğιℓ кαℓвιм∂єη αкαη кαηℓαяℓα αℓℓαнιм вιzι αуιямα уαzαя∂ιм...
  14. gυη gє¢єя нєя ѕєу вıтєя αмα ѕєη вıтмєѕѕıη...
  15. Beni sana kavuşturacak tek şeyin ölüm olduğunu bilseydim, azraili beklemezdim!
  16. *Hep kalamlara gidenleri kattım ! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler!
  17. *aşk bir eşkiyanın hayata itirazıdır susarsa çatışma konuşursa savaş yazarsa destan severse devrim olur tutku ben bir eşkiyayım ve sana aşığım
  18. *Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede yıldızlara bak. Görebildiğin o binlerce yıldızlardan her biri sana gönderilmiş öpücüklerimdir!
  19. *Şimdi daha iyi anlıyorum nefes değilmiş yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi birşey seni severken sensiz olmak...
  20. *Hepsi gidici sen kalıcı, hepsi anlık sen ömür boyu, hepsi çocukca sen gerçekçe, hepsi öylesine sen ölesiye!
  21. *Öyle zor ki düşüncelerimi söyleyememek, öyle zor ki uyumadan hep seni düşünmek. Öyle zor ki gözlerine bakıpta "seni seviyorum" diyememek.
  22. *Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!
  23. *Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sewgiye ne kadar ihtiyacı warsa o kadar muhtacım sana...
  24. *Yalan bakışların, sahte gülüşlerin, tuzak bakışların arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kadar sevdim seni çünkü sen sahte değilsin!
  25. *Unutmaki fırtınalar martıların denizi sevmesini engelleyemez. Tıpkı engellerin seni sevmeme engel olamayacağı gibi...
  26. *Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba
  27. *Almış eline bir çiçel, "sevecek-sevmeyecek", uln eşek çiçek nerden bilecek...
  28. *Dün seni çok bekledik gelseydin toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık
  29. *Son gülen sen olacaksin, çünkü geç anliyorsun.
  30. *Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.
  31. *Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı
  32. *Gerçekler acıdır ,baklava tatlıdır, o zaman baklava gerçek değildir.
  33. *Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi.
  34. *Ali babanın bir ÇİFTliği var. Veli babanın bir TEKliği.
  35. *Büyüklük gecmişte gizlidir..büyük takım mazisinden bellidir.......
  36. *Sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin, senli günlerle takas ediyorum.Yokluğun diye bir şey yok bende, ben seni sonsuzluk kadar çok ama çok seviyorum....
  37. *Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi..
  38. *İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane olur.
  39. *Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!!
  40. *Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız Benimsin!
  41. *Sevmekmi? Hiç Tatmadım? Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? YaşAmakmı? BoşVer! AşK Nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzlukmu? IşTe O Benim Dünyam!
  42. *Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..
  43. *Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba
  44. *ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer
  45. *BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM
  46. *BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....
  47. *Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...
  48. *Hayatta üc seyi sevdim: Seni; Kalbimi; Ümit etmeyi... Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...
  49. *GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....
  50. *Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM...
  51. *Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.
  52. *Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?
  53. *Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...
  54. *Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi?
  55. *Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar kulağına seni ne kadar çok özlediğimi...
  56. *Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
  57. *Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!
  58. Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin (......)
  59. BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu
  60. DünYaYi (h)
  61. SaNa GüLüM DeSeM SoLaR GiDerSin, SaNa MeLeGim DeSeM UçAr GiDeRsiN, aCaBa
  62. SeNi SeViYoRuM DeSeM Ne DerSin?
  63. Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar
  64. düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.
  65. Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere.
  66. Bir cicek sev hic solmasin, bir dost sev arkandan vurmasin, bir yuva sec hic
  67. yikilmasin, bir sevgili sec seni hic unutmasin
  68. Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böyle_Gitsed e_Ben_Seni_Unutamam°(w)°
  69. Her_Insan_Sevilcek_Ve_Sevecektir
  70. Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur,
  71. hayalde degil canimdasin.
  72. Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar
  73. Miljonlarca, SEN Se Teksin!!
  74. Delice sev,haince terket ama ALDATMA...(yoksa...)
  75. Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son
  76. suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni EBEDiYEN SEVECEGiM
  77. GuLmEk SeNin BiR TuTkUn OlSuN,bIrGuN aGlArSaN oDa MuTlUlUkTaN oLsUn...
  78. yoHkmu iÇinDé biRaz Pi$manLık guRur mu öFké mi a$k Mı K!m ßu suSan yaßancı
  79. *aNLat hadi én ßa$tan koRkmadan ßéni yoRmadan Né wardı akLında uÇup giTTin ßi anDa
  80. *yanSın bénden soNra düNya iSter yaNsın iSter duRsun ßénden sonra tuFan kimiN umrundaa
  81. *çaLış çaLış nereYe kaDar ßiras co$maK lazıM
  82. *oku oku kiTap kaLmadı biRas gezmeK lazım
  83. bu cinayet günahın en has hali ihanet hakkımı wer gideyim adalet son kozum olsun zorda
  84. sukünet kendime sarılır donarım
  85. raks edemedim yine yenildim aksimi göremedim kör oldum haksızım wuramadım şakağına baksın
  86. kör gözlerime
  87. istisnalar kaideyi bozmaz kuru yanında yaş telaş yapmaz eli uzun alemin ince bize tenha
  88. siwri dillerin alayı kesilir anla
  89. satılık armağan deil irade gururumuz
  90. kaç dünya güseli öldü boşa giden orgazmlarda üniwerste mezunu bu sago sokak çoçuğu
  91. çok özLedim seni eSmer yarim
  92. Ben yar kendiMi biLdim biLeli bir sana a$ık sana deLi...
  93. yasTayım hiç kimSe biLmiyor...
  94. O arTık buz kaLpLi..='(
  95. OmRümü OmRuNé NéFéSiMi NéFéSiNé KaTaYim GéL isMini DağLaRa TasLara YAzaYim GéLLL ..
  96. Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..
  97. Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...
  98. ∂üηуα∂α вιяιηι ¢σк ƒαzℓα ѕєνє¢єкѕєм σ вєηιм öℓє¢єgιм кιşι σℓα¢αк...
  99. Gençliğimi geri verseler bu kez en çoq kendimi severdim…
  100. yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…
  101. Söz dinlemez şu yüreğim senin için divaneyim…!!
  102. a$kın çaLar saati kopya kaLpLér uyku ßöLDü …
  103. yollara düştüm derdimden nerelerdesin be sevgilim…!
  104. hayata anLam yükLüyorum %99..
  105. Bi kalbi iki kiŞi taŞıyamaz...
  106. Ne Yaparsan Yap Sana yakıŞanı Yap.
  107. Manyetiqmisin çeqiyosunda…
  108. Eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??
  109. Gücün yetmez isinmaya,, hApsoluncA yalnizligA..
  110. Belki Kurduğumuz HayaLLer Biter Diye DüşLerde Bir Sen Biriktirdim Yüreğime
  111. .
  112. sonsuZLuq öNümdeydi heP ama..qiDemedim senden uZaqa.
  113. $imdi anlıyorum ki içim acıyo -- kalbim sızlıyo,,acı çekiorum heralde....
  114. Yuregim vusLatıma yakın..!
  115. ßir depRem qibi ayRıLık cökeR üzeRime biR ho$ça kAL'La. .
  116. bo$weR iyi ki dE Sevmemi$Sin. .
  117. ßana dEqmez'di hiC biR qözya$ı . . . .
  118. SevmekLe Sevmemek aRaSındaki inCe biR noktaydIm Sende !
  119. Dudaklarda Kendime Ait Kelimeler Arasamda
  120. Hanqiniz Bir Melek İçin Tanrıyı Alırdı Karşısınaa!!!
  121. Yanan ı$ıkLarımı kapLayacak kadar
  122. kaRanLığım
  123. waR..!
  124. Bu yaLan dünya hép bo$ çaba ..!
  125. dünümü unuTTum..! yarını asLa..!
  126. Ne köşkler ne saraylar yapıldı,Sultanı senin olduğun,Ama hiçbir zaman göremeyeceğin..
  127. ßir elimde silah birinde Kuran, Geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, Önce V A T A N sonra V A T A N
  128. karanLIk øLmadan aydInLIk deqersiz bir pIrLanta..
  129. şÎmdÎLérdé gôzûmûn ΢Îné ßakan hérké$ Cıkarı péşÎndé takma ÎfadéLér ardÎndan gÎzLénmÎş tûm fé$atLar hé$apLar égoÎ$t $évgÎLérdé $akLı rûyaLarının $ayıLarını ma$kéLérÎndé gÎzLénmÎş tûm yûz hatLarını. ßÎr zaman $éLamdı ßu adamı vé adımı unutmadı.. hérké$ ma$ké takmış!
  130. Intıhar a meğiLLi gayrimeŞru düŞLerim wAr
  131. Uğruna ölecek 1 milyon insan bulamayan ülkeler, kath-i suretle İSTİKLAL' e kavuşamazlar.(M.K. Atatürk)
  132. Gîtmêsêydî; Øñuñ kulu ølurdum ¢îgñêyîp gê¢tîgî yølu ølurdum bîr ômûr â$kıylâ dølu ølurdum ñê yâzık buñlârı bîlmêdên GITTI..
  133. hadi gir ruhuma, sar beni.. çal fikrimi, deli et beni.. fırtınalar kopar içimde, unuttur bana kendimi..
  134. Arabam cupe mAvi üflerim Abi ..
  135. Sév!y0rum diy0rsuñ Hérkésé vér!y0rsuñ!!!
  136. Suyunu boşa harcama ! Rakı'yı sek iç Yılda 160 Ton suyu Boşa harcama
  137. Sen Benim Kaderime Verilmiş Cennetimin En Degerli Melegisin
  138. AsaLet; boyda degiL, soyda. inceLik; beLde degiL, diLde. DogruLuk; sozde degiL, ozde. guzeLLik; yuzde degiL, yurekte OLur !
  139. ******************
  140. ÇığLıkLarın hakimiyetindeki bu haykırışLar aLeminde,kaç dizeyLe tanımı yapıLıacaktır mutLuLuk senaryoLarının?
  141. Ben Doğuştan Asabiyim..Ama Yeterince Mazeretim yok. Ona Bozuluyorum..
  142. aLışamadım beLKi çaLIşamadım dersimi yeterince bunu bana sormadan önce söYLe gökyüzü mavi mi haLA senCe?
  143. Susma Veda Ederken..Biraz Gülümse Birşeyy Sölerken..Gitme Hemen Gitme..Kal Biraz Dur..Daha Erken..
  144. Sevgi yanında olanı sevmek değil uzakta olanı yanında hissetmektir uzaklıklar sevenler için önemsizdir çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu özlemektir...
  145. Ya Kendini BıraK bana..Yada Benı Bana Bırakta Yaşayayım..
  146. insanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler,gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar...
  147. birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde, eller gibi davranıp görmemezlikten gelme...
  148. On bin resme dahil olsan ben veririm en iyi pozu
  149. Lastiği Yak.. Ruhunu Değil..
  150. Yaşadıgım en büüyk mutluluk,çektiğim en büyük acısın..
  151. Yeminimdir..Ecelimdi..ölümümdü r Ayrılık..Sana En son Kalanımdan Hediyemdir Pişmanlık..
  152. 2 biLinmeyenLi denkLemin 1.cisiNin içiNdeki oPtimiSt düşüNcenin yer aLdığı biLinmeyen X sayısıyımMmM.
  153. Yalvarırım..Beni Bul Kendıne Hapsett..İçinde Kaybolayım..
  154. hüzün tenli dilberim sen benim için çölde bir kaynak kutuplarda bir barınak inceliğin zarafetin bir sığınak mutluluktan içtiğim bir bardak şarap
  155. *ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat
  156. Hayal Mi Bıraktın da..Hayallerimin Erkeği Olucan=))
  157. Yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner...!!!
  158. Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!
  159. İlk DeĞiL SoN oLmaZ HayaT YaLnıZ Ya$anMaZ GideNin ArdınDaN Bakıp AğLanMazZzz..!!!
  160. Küçük üzüntüler konuşurlar..büyük dertler dilsizdir..
  161. Birgün Anlarsın Hayal Kurmayı, Beklemeyi, Ümit Etmeyi..Lanet Edersın Yaşadığına, Yırtıp Atarsın Geçmişteki İzlerini..
  162. DisConnect OLurSam ßeni Yine Ararmısın? MaSa Üstünde ßuLamazsan ßeLgeLerime ßakarmıSın?Pc BozulurSa YenideN OnaRırmıSıN?
  163. kayboldun tenimden ne gelirki elimden fırlattım tüm yalanları çırılçplak kaldm brden...
  164. Şekilli msn nickleri , şekilli sözler
  165. Varlığın ne hissettirdiki yoklugun acıtsın..
  166. hani bi erkek dışarda yer içer kızlarla oynasır istediğni yapar ama eve gelir karısını hepsinden çok sever
  167. ßaq ßüyüdüm Hiç Hesapta Yokken...ßüyümek Canımı Yaktı...GüzeL Sanarken ..!
  168. esKiLeri siLdim aMa kaLem kırmızıoLunca iZi kaLıor...
  169. įSmįήįή βaŞ haЯFį, κaŁβįmdé mįŁчoήŁaЯCa Faςa įzį. !
  170. |‡... ѕ0ηѕυZLυKDα Kαчß0Lαй нαчαLLєЯîм ...‡|
  171. ×x| ηє кα∂αяιηι SUSTUK кσηυѕтυкℓαяιмιzιη |x×
  172. Dalma... Düşünme... Ağlama... Hayat bu!.. mahfeder insanı mesutken... Bak ben ağlıyormuyum?.. herşeyimi kaybetmişken ..
  173. Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?
  174. sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..
  175. YaRınıMı bRaqTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!
  176. Yeni bir krize giriyorum
  177. ellerim titriyor
  178. üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!
  179. İstanbul sana susamalı
  180. Benim sana susadığım kadar
  181. Bu hasret İstanbul’a da koymalı bana koyduğu kadar...
  182. El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
  183. MecaLsis YaşamaLarım ..
  184. sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !..
  185. yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..
  186. Şekilli msn nickleri
  187. hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!
  188. ...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...
  189. кiişiiLiiksiiz pii*Ler nsL кiişiєL iiLetii yazsnLarkii..??!!
  190. υzαтмα єLLєяiiηii υzαк σLѕυη iiѕтємєz.. вєηDєη αLdιкLαяιηι νєямєує gücüη уєтмєz..!!
  191. DαуαηмαLιyιм..уαѕαмαLιуιм..ѕєηDєη кαLαηLαяLα..!
  192. Tanıştığın herkesin birşeylerden korktuğunu, birşeyleri sevdiğini ve birşeyler yitirmiş olduğunu UNUTMA..!
  193. aL hayaLden ibaRet KaLıntıLarını....
  194. kendimle savaşlarım ve
  195. hayatla yarışım terki diyarda.
  196. yoRuLuyoRum ... .. .
  197. ßeni üzmeLerine izin vermedim ... Aciz Düşmedim, GÜÇLÜ idim.. ßendeki Sevgiye uLaşaBiLecek 1 kişiyi tanımıyorum...
  198. El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
  199. MecaLsis YaşamaLarım ..
  200. Kalbim online×× Aklim offline×× Gönlüm beschäftigt×× Hayatim abwesend
  201. + кımınĿε dans εττıqınıze dıккaτ εdın ;
  202. coк кısının τopuqu кırıĿdı..
  203. нαуαттα є∂ιη∂ιğιм тє¢яüвєℓєя, ує∂ιğιм кαzıкℓαяıη тσρℓαмı∂ıя
  204. нαуαтı öℓє вιя уαşαкι нαуαт ѕєηι кıѕкαηѕıη öℓє вιя ѕєωкι öℓüм ѕαηα α¢ıѕıη
  205. αяα∂ιğιη_şєуιη_∂єğєяι_αяαякєη_νєя∂ιğιη_∂єğєя_кα∂α∂ ιя
  206. Ask sözle baslar, dudak ile beslenir, dokuz ay sonra baba diye seslenir
  207. Offff Çok sıkıldım bu hayatin ikinci kanali yok mu?
  208. Doğru Söleyeni deokuzköyden Kovarmışla
  209. r Sana onuncu köyden sesleniyorum
  210. SENİ ÇOK SEVİYORUM
  211. senin havanın olduqu yerde ßenim rüzqarım yeter senin çırpınıp varolmaya çalıştığın yerde ßenim varlıqım yeter!!!
  212. Ya zamnından erkn qelrim dünyaya qeldğim gibi ya da zamnındn çok qeç seni bu yşta sevdiğim qibi… Mutluluğa hep geç kalırım, erkn qiderm mutsusluğa… ya herşy bitmştr çoktn yada hiçbişy bşlamamştr… öyle bir zamnda qeldim ki ölüme erken sevqiye qeç… yine qecktm bağışla sevqilm sewqiye on kala ölüme beş……
  213. qözlerimi açsamda sn çıksan karşıma…!!!!!!
  214. Ahhh şu yıldızlar her qece senin kılığnda dolaşırlar…!!!!
  215. Bizde bilirdik sevgiliye pırlanta almasınıama dostlarımız açtı yedık içtık pırlanta parasını
  216. daha boyun bi karış beyfendi olmaya çalışşpeşimde dolaşma otur dersıne çalış
  217. Her söze verecek cvpım varama bi söze bakarım sözmü die birde söyleyene bakarım adam mı die
  218. aRaBaNiZi FaZLa YiKaMaYiN üSüTüP HaSTa oLaBiLiR )
  219. Gecen gün dilenciden dayak yedim verilMEmis sadakam varmis
  220. sevgilim bana bir gul verdi,bu gul soluncaga dek gelirim dedi,fakat hic gelmedi cunki gul plastikti
  221. Eger aska bir ceza verebilseydim onunda benim gibi sevmesini isterdim!
  222. geçiçi bir dövmesin şeklini çizdi tanrı topraklaravakti gelince kazma kürekle silineceksin !
  223. kimisi kırdı umudu lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu
  224. denize düşen yılana sarılır DENİZ hanginiz? YILAN hanginiz?
  225. düşmanlarma ekmek attım anlamlarıma anlam kattım
  226. Haritalara bakıyorum evin yok Sözcüklere bakıyorum adın yok Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok
  227. (̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̅ ̲a̲̅я̲̅l̲̲̅̅b̲̅o̲̅r̲̅ o̲̅̅_̅_̅_̅()ڪ:BIZDEKI ALISKANLIK!!! (bunu nicke yapıştır sigara olsun)
  228. Alfabe artık 28 harf, "O" şimdi asker!
  229. ҳ̸Ҳ̸ҳ нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єη ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι мαнνє∂єяѕιη ҳ̸Ҳ̸ҳ
  230. OLMADI ANNE AFFET İSTANBULLL BU LLLLLLLLAAAAAAAANNNNNNEEEEEEEEETTTTTTT
  231. ιηтєяηєтι нιzℓαη∂ιяι¢αм ∂ιує кαѕтιяαη тєℓєкσмα тєşєккüяℓєя
  232. HAYATTA öyle mutlu olki gözyaşların seni sırtından vurana sadaka olsun
  233. Unutmayın Biz,Siz Yola Çıkarken Annenizin ''Uzak Durun'' Diye Tembihlediği Kötü Çocuklarız!
  234. ''''Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM''''
  235. çéKiNMé éSKiC! iÇéRi ßuYuR ßuRaDa ßiR aŞKıN aTéŞi uYuR ßaKTıKÇa iÇiMiN YaNgıNı ßüYüR aL qöTüR éSKiCi ToPLa Né VaRSa
  236. p**likmi=üstümüze yok,Aşk mı?=Ölümüne,İçmek mi?=Sabahlara kadar,Korkumu?=Sadece ALLAH,Kavgamı?=Atara Atar, Satıra Satır…!!
  237. őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг…
  238. •S•ê•N•î••••K•â••L•b• î•M•ê••••G•ö•M•ü•Y•ô• R•û•M••• •S•ê•V•G•î•L•î•M•
  239. *aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN
  240. ·�*•●SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάlďı aklimdά ●•�*·
  241. •••»[BêNîMlÉ ÔyNâMâK AtêSlê ÔyNâMâyA BêNzÉr]«•••
  242. ஐღღŞêŋiżĺiķ,Băŋaـ Cōķ Zōŗ ¤Yąšąмăŋıň Fąŷđـšı Yōķღღஐ
  243. •YÜRÊGÎNLÊ••••••••••SÊV ÊN••••••••••ÂSL•••� �••••••Â LDÂTMÂZ•
  244. ~•¤»•••÷•¤ bEnim_GöZüMdEki_ya$£aRiN_an£Ami_SENSIN (B_I_T_A_N_E_M)εïз◊♥
  245. (%) §€Ni §€v€®Im, §€Ni §€v€nId€ §€V€®iM, §€nI B€NiM KÅDÅ® §€V€NiD€ kU®§uNÅ dIz€®Im (%)
  246. HaYaTTa HiC SeVMe SeVeRSeNDe BeLLi EtMe CüNKü SeVeN SeViLMeZ SeViLeNDe KiYMeT BiLMeZ
  247. ๑۩۞۩๑گeήί گeήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگяεŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя!!!๑۩۞۩๑
  248. Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ
  249. вєş pαгα єтмєz yűгєgίиє sűгgűи єттίи нαyαтιмι ...
  250. Úc kurusluk yaLanLarina kurban ettím kOca sevdami ..
  251. son nefesim sen olsan simdi ölürüm..
  252. sen olmasanda yanimda gozlerimi her kapadigimda hayalin karsimda..
  253. .ιllι. S / S .ιllι. kalbímde baş kóşededír yerí !
  254. Bením ícín hayat senín dudagιnιn kenarιndakí mínícík bír gúlúmseme !
  255. - adí ;; '' T'' sOyadi ;; '' D '' yerí ;; '' KALBÍM '' degerí ;; '' ÓMRÚM ''
  256. || uLaşıLmaz deiLim ... yakLaşmasıNı biL ... ||
  257. Evlilik nedir?.. Göz kıpırtısı.. Dudak şapırtısı.. Yatak gıcırtısı.. Velet zırıltısı
  258. Son Nefsmi veRioRmm KurtL$m Yoq iNan ßiLioRm snDn sOoN Kes ßi$y i$tioRm yaLvaRyRm qeL sefkLmm seNi haLa Joqs seOrmm..
  259. Unutmq iStedm Ama iNan OLmadyy Hijj ßi$ein AnLamy kaLmadyy!!
  260. BEN ÖLÜMÜ YANIMA ALDIM GIDIYORUM! YASAMAK SANA KALSIN..
  261. $uursuz ßéyinLérinizdékiqércéği unutmu$ hayaLLérinizé ßi tükürükté ßén atıyorum
  262. intihara meyiLLi oyuncak bebekLeris biz dünyanın dönüor oLması eğLndiremes bsi..! †....//....GozLerim KapaLi Ve AgLamakLi Beni..
  263. aYnaya ßaqTım s0n KeS SoNunda geLdm kndıme..Herqes mutLu oLsn die doLasamam ßen ßu çöpLüqTe..
  264. ' ««««яσ¢к σℓ∂υğυη уєя∂є ѕαℓℓαηмαк ∂єιℓℓ;;;σℓ∂υğυη уєяι ѕαℓℓαмαктιя»»»
  265. кahкaha кσякuηuη ωє Şєγтaηiη тєк düŞмaηidiR.. вєLкdє ÖLüякєη γapiLćaк єη Sση şєγ qєяςєğє кahкaγLa qÜLмєктiя
  266. haккıмda dєdiкσdu γapıp вσ$ кσηu$aηLaя dєωaм єdiη яєкLaмıη iyisi kötüSü σLмaz!!!!!!...
  267. HayaT HoŞTurAşkLar ßoşTur ... SewmE ßoşVeR PeŞinDe KoşTuR
  268. Aşk iki temel elementten oluşur acı ve haz. Gerisi naz ve gaz...
  269. DüşLerimde pusLu bir iNTiqam .. biLekLerimde bayaT bir inTihar öLünecek Bir şee YokmuşŞ seN gidince YaşaNacak ßişi oLmadığı KadaR ..
  270. KorKuyorm nyden korkTumuu ßiLmeden..YaşıooRm aMa ne iÇinn yaŞadığımı ßiLmeden ..
  271. Şimdi seN yoqSn hiç Fark eTmezz BeN yiNe ayNı ben..aCının şkLi farhkLı Hç Farq eTmezz BeN yne KAYBEDEN . . !!
  272. Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?
  273. aqLama..! hém ßahk aqLıoRmuyum ßéN hiç ? aqLarsan kıZarıR qözLérin (: ßozuLur qüzéLliqin (x
  274. hEr roManda bİr kAhraMaN oLduM ama eN cOk kEndİ hiKayEmdE yoRuLduM...!!
  275. herkeZ sevqiye daiR biR$eyLeR saçmaLarKeN ßeN oNu ßuLdm..!!
  276. öyLé yüRéktén SéviyoRsan AkLı ßaşından atıcaksın Kimi yanında ArıyoRsan önCé içiNdé ßuLaCaksın . .
  277. ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$
  278. a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtaç étmés!n
  279. ' //Há¥áT ¥�*Ñé; q�*R�*$, qéL�*$mé, SoNuÇ q�*r�*$ ; ÑéDéѧ�*Z qéL�*$Mé ; úM�*T§�*Z§oÑuÇ ; GéRéK§�*Z//
  280. < > ßi gün KabALık ederSem haberSizce Cekip Gidersem yaNLızLığım Size ! emaneT
  281. # :
  282. Herkesin üç kişiliği vardır;Ortaya çıkardığı,sahip olduğu,sahip olduğunu sandığı...
  283. İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler,gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar...
  284. Aşk, seven için ızdırap,sevilen için gururdur.Karşılıklı sevenler için SAADET, sevipte sevilmeyenler içinse; Ö L Ü M D Ü R ...
  285. Sen beni,benim seni sevdiğim kadar sevseydin;benim seni senin beni sevdiğin kadar sevdiğimi a n l a r d ı n ...
  286. Ne ses , Ne Nefes , Ne de rüzgar Bağışlar Seni, Dönüp sırtını Giderken, Söyle kim kaşılar Seni !!!
  287. Birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde, eller gibi davranıp görmemezlikten gelme...
  288. Aşık olup acı çekeceğime, nezle olur burnumu çekerim daha iyi...
  289. Gülü gülene,sevgiyi bilene, nefreti hakedene,kalbi taşıyabilene vermeli...
  290. Seni seviyorum diyen dillere değil,senin için ağlayan gözlere inan...
  291. Biliyorsun talebeyim,haftaarası gelemem, cumartesi annem evde pazar babaannemde, hele ikimizi görürlerse seyret sinemayı evde, Anlasana BE İBNE benim gözüm yok sende....
  292. Kirpiklerin köprü olsa,gözyaşların nehir,nehir taşıp köprü yıkılsa düşeceğim tek yer dudakların olurdu BİTANEM...
  293. Gülü öylesine sevmelisin ki , dikeni yok diyebilmelisin...
  294. çoK SevmiŞtm onu ve dahadA seviyoRm biLiyomusn yani nAsıl desEm seNi seninLe yAş*** varKEN seNsz Hayalinle yAşamak Kücüme qidiyor
  295. MuTluluKlaR diLerİm yEnİ AşKındA sen bEni düŞünmeDen yAşamana baK sEniN dErTlerİn var ya BeniM yAnımDa ben onLarla yaşArIm sen keyfine bak !
  296. Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!
  297. Umutlarım Yıkıldı Senden Sonra Yaşamayı Haram Gördüm Kendime!!! Bu Dünyadan Kurtulmak İstediysemde Kaç Defa Sensiz Gidemedim Ölüme...
  298. ~~Ne Seni Sevdiğime Pişman Ne De Seni Sevene Düşmanım,Yalnızca Seninle Olmak
  299. Varken, Sensiz Yaşadığıma Pişmanım....~~
  300. SeNi seviYorum Ama benİ anLamadıN dUyqularImLa oynADın bEni bıRaktın seNsiz yAşAmAk inAn zor qELiyoR bAnA!!
  301. Suskunluğum Asaletimdir...her lafa verilecek bir cevabım var ama ; lafa bakarım laf mı diye ; bir de söyleyene bakarım adam mı diye...
  302. Ya ölümüne Severiz,yada tek kalemde Sileriz!Tarihi Biz Yazdık..Tarihtende Biz Sileriz
  303. HayaT ßir EMANETSE ßırAKTIGIN YERDEYİZ HayaT ßir OYUNSA KRALİNİ OYNARİZ HayaT SevMEKSE ÖLÜMÜNE SEVERİZ
  304. •.....nokta değil ,virgül koydum öyküme.....
  305. ÇOKTAN UZAKLAŞTIM BIRAKTIM BİR YERLERDE UNUTTUM SENİ AŞK;HATIRLAT KENDİNİ BANA....!
  306. Seni özlüyormuyum, özlüyorum... tıpkı çocukluğumda oynadığım sokakları özler gibi... tıpkı ağlayarak annemden pamuk şeker ister gibi... MASUMCA VE HALA BU YAŞA RAĞMEN ÇOCUKCA!...
  307. 'Sewmek ßeni ßırakıp Nereye Gidiyorsun Demek DeqiL,Gittiqin YerLerde DUALARIMLA seni Koruyacaqım diyebiLmektir'!!!
  308. Aşk insanın hem dostu hem de düşmanıdır. ınsanı onun gibi yıkan, onun gibi sevindiren bir şey daha yoktur hayatta
  309. HASRETLİK ÇEKİLMİYOR BU SOĞUK GECELERDE...SENSİZ YAŞAMADIM Kİ....BU KAHPE BOŞ ŞEHİRDE...!!
  310. GONLUMUN BOSLUGUNDAN YAKNINIYORDUM, MUTSUZLUGUM ASKSIZLIKDAN
  311. ZANNEDIYORDUM, NEDEN BENIMDE BIR SEVGILIM OLMASIN DIYORDUM, OYLE BIR ASKA DUSTUM KI BIN PISMAN OLDUM!
  312. Bir gün aşklar biter hatıralar kalır kimi seversen sev hep hatırlatır sanmaki bir başkası yerimi alır gelenler gidene hep aratır..
  313. ONUN ÜZÜNTÜSÜNÜ PAYLAŞIP.. ONUN İÇİN AĞLIYORSANIZ BU AŞKTIR... O OLMADAN ONU DÜŞÜNÜP AĞLADIĞINIZ OLDUYSA .. O DA AŞKTIR
  314. iLk Defa GözLerime sen Baktınn öyLe sevgİ doLu ÖyLe mAnaLı İLk defA eLLerimi sen TuttuNN öyLe masumm öyLe sewDaLı...YarınLar bizimLe, UmutLar bizimLe!!! Hadi GeL koşaLım bu sewda yoLLarında SeninLe ikimiz eL ELee!!!.....
  315. inlermeler fazla sürmez bu rap burda bitmez duygusala baglamısız tekbir cifli yetmez
  316. KaLBüm AciOooOO ÖptE geÇsin bi McxSs eT be...
  317. sefioRum dioRsun heRqese veRioRsun ( nihahaha xD )
  318. ' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam..!
  319. Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !!
  320. héR yııL qömüLdüüm taRih , doqum qünümDü !
  321. Ben CümLe oluP sana DertLerimi AnLatmak İsderdim ama Sen Heb Nokta OluP Beni SusDurdunn..!
  322. ßnm qöZümDé biR hiÇsin aRTıq - neFreDim aŞqımı aŞtı bu qeCé
  323. Kravatı takıpta ceketi qiyince adam sınıfıNa mı qirdin snce ? aDam oLmak için önce yüreK sonra biLek qereKio bnce
  324. Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..
  325. düNya umrumda deqiL qi - havLayan köPéqLer umRumDa oLSun
  326. Çok uZağa gitMe oğLum beNde her$ey boL KıvıRa kıvıRa oLmaz yeTer aDam oL..Her yoLu deNedin aMa bu yoL çıKmaz yoL..eLin diLi toRba değiL biRaz saKin oL..
  327. Benim hakkımda düşündüğünüz kötü şeyleri içinizde tutmayın.. Dışarı çıkarın!!
  328. Çıkarın ki tekrar üstüne oturup içinize alabilesiniz....
  329. ßisDé nuMaRa ßoL RahaT oL KénDini KasMa !!
  330. Sєη ωσdσFσηє qiвi aηı γaSaякєη вєη тuякćєєL qıвı Sєηi hєя γєяdє Ćєкємєм
  331. dü$ünü0um 0Lnlary oLajqları..0Lması qéréknLery ..ß3lqidhé 0LaMıYJaqLary
  332. Her çağırdığında ayağına gelmez mutluluk Sessiz sessiz sindireceksin Ya da geçip önüne Yüzüne yüzüne indireceksin koyver gitsin
  333. Bizden nefret edin çünkü sizden değiLiz,arkamızdan hep küfredin kendimize kefiLiz,dünyaLarımız farkLıdır anLaşamıycaz eminiz..asadan öLümü çıkaran üstadın nesLiyiz biz
  334. ma$aLLar anLa†irim.kahramani ßén déiLim biLméyé çaLis†ikça kayb醆iginim.[!]
  335. 1 diLék Tut 1 $iir yaS ßana. Hayatımı yaS. yaS Ky ,1 0yuN ßosan 0Lmadıqım 0yuNuN ßozuk OLduqu Anna$ıLsın
  336. Sessiz cıqLıkLar attım icimDe. ne kawqaLar süreqeLdi sebepsizLiqLere.. inSancıkLarın doLandıqı su hain dünyaDa ne seytanLar qöRdm dostLuqun ardına sakLanan ne karanLık duyquLar yasaDım ask maskeLerini takan..
  337. Bu OyunLar Yordu Beni.. Sen OyunLarını Kendin Oyna Artık.. Oyun Bitti..!
  338. sen gittin geLmedin deişen bişe oLmadı beLLi ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!
  339. (●νєяiiуιмDє αL giiт ємαηєтiiηii..«[ѕöуLєѕєηє]»..нαηgii кυяѕυη ѕєηiiηDii●)
  340. вiizDз DσѕтLυк ηзDiiя вiiLiiямιѕιη..؟? ηзfзѕiiη тüкзηiiяѕз αL вυ cαη ѕзηiiη.. уσLυη ѕσηυ υçυяυмѕα Dυя ! iiLк αDıм взηiiм !!
  341. ♥♥Ñєяdє yi†iяsєм hєp گےєndє ßµℓµyoяµм ßåşℓångıçℓåяıмı گےєnsє hiç ßi†мєz gibi ßєndє oynµyoяsµn †üм گےåkℓånbåçlårını♥♥
  342. Hεякεs кεиdi кαdεяiиi кεиdi чαzαя ωε εи iчi şεкiℓdε σчиαя чα dα σчиαмαчα cαℓışıя..αмα gεиεℓℓiкℓε чα σчuи oℓuя чα dα σчuиcαк
  343. çσктαη υzαкℓαşтıм, вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є, υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєη∂ιηι вαηα !!
  344. ____üZqÜnÜm senİn yErİNi tıqKı sENiN Gbİ BrylE DoldrDuM_______
  345. $ιz ßσqтαη ƒαηι ∂üηуαηız∂α ѕüятüq gßι у$якєη вη $ση$υzℓυqм∂α öℓуσям!...
  346. çapкınlıк тenleяde dolasmaк değil кalpleяde unuтulmazı oynamaктıя...

0 yorum: